از گور برخاسته

راه انداختن استارت آپ در تبریز کار آسانی نیست. راضی کردن تمام کسانی که باید راضی شوند تا چنین رویدادی جان بگیرد. به احترامشان کلاه از سر برمی داریم و به خود می بالیم که ما هم آجری از این ساختمان را جابجا کردیم. افتخار ساختن تیزر برای رویداد استارت آپ میت آپ تبریز نصیب ما شد. همایشی که کیفیت بسیار بالای آن و توجه ویژه ی برگذار کنندگانش به جزئیات ما را تحت تاثیر قرار داد. رفتاری کاملا حرفه ای و نزدیک به استاندارد های روز دنیا. نتیجه اش همین می شود: فضایی بسیار پویا برای تبادل اندیشه و رسیدن به راه کارهایی نو در شهری که تنها دغدغه ی مدیرانش ساختن پل و زیرگذر و رو گذر و مجتمع تجاری است. اینجاست که دیگر نمی توان ایستاد. وقتی همه خوابند تو در فکر اجرای چیزی هستی تا کاری کنی بلکه این شهر و مردمانش جان بگیرند. تا از گور برخیزند.

ما به عنوان تیم تصویربرداری با افتخار در این رویداد حضور داشتیم و نتیجه اش ویدئویی شد که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

 

 

بچه های برگذارکننده یک وبسایت خیلی کامل هم راه اندازی کردند که پیشنهاد می کنیم حتما سری به آن بزنید –  tabriz.io
حسام خامنه زاده مدیریت استودیو انار را برعهده دارد. عکاسی را حرفه ای دنبال می کند و عکاس استودیو انار است. او کارگردانی چند فیلم کوتاه را نیز در کارنامه ی هنری خود داراست. علاقه ی او به تکنولوژی و گجت های هوشمند او را پیگیر اخبار این حوزه نموده است. کریستوفر نولان، ران هاوارد و سیدنی لومت٬ محبوب ترین کارگردانان او هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *