«پیکسل» جدی ترین اسمارت فون گوگل

گوگل شمشیر را از رو بسته است. پیکسل گوگل رسما زیر میز بازی اسمارت فون ها زده است. گوشی تمام و کمالی که از گوگل انتظار می رفت. طراحی ساده همراه با امکاناتی که هر پرچم داری داراست٬ حتی فرا تر از آن. پیکسل گوگل در دو مدل معمولی و XL روانه ی بازار خواهند شد که مهم ترین تفاوتشان در سایز گوشی و به تبع از آن٬ سایز نمایش است. مشخصات Google Pixel در یک نگاه:

  • بدنه ی فلزی ضد آب
  • صفحه نمایش ۵ اینچی AMOLED با تکنولوژی Gorilla Glass 4
  • سیستم عامل اندروید نسخه ی نوقا
  • پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۲۱
  • ۴GB حافظه ی RAM , در دو مدل ۳۲GB و یا ۱۲۸GB
  •  دوربین ۱۲ مگاپیکسلی f/2 , تصویربرداری به صورت ۴k و اسلوموشن تا ۲۴۰ فریم در ثانیه با رزولیشن ۷۲۰p, استبلایزر نرم افزاری,  فلاش دوال
  • کانکشن LTE Cat 9-12 و USB Type-C
  • باطری ۲۷۷۰ میلی آمپر و تکنولوژی شارژ سریع : ۱۵ دقیقه شارژ برای ۷ ساعت مکالمه
  • اسکنر اثر انگشت

این گوشی در سه رنگ مقداری سیاه٬ خیلی نقره ای و آبی واقعی عرضه شده است. (Quite Black ,Very Silver, True Blue)

1

اسمارت فون جدید گوگل توسط شرکت HTC ساخته شده و ظاهر یکدست و زیبایی دارد. در پشت گوشی فقط لوگوی تازه تغییر یافته ی گوگل دیده می شود و خبری از برند مشترک HTC نیست. موردی که گویا Huawei از پذیرفتنش خودداری کرده و مدیران گوگل تصمیم به سپردن پروژه به HTC گرفته اند. به نظر می رسد HTC نیز از عهده اش برآمده و طبیعتا با یک گوشی جدی طرف هستیم. رابط کاربری دلچسب اندروید که اجرای روانی روی گوشی «پیکسل» دارد خبر تازه ای برای دارندگان قبلی اسمارت فون های سری Nexus گوگل نیست. نقد های اولیه ی این گوشی خبر از یک دوربین خیلی جدی در حوزه ی عکاسی و فیلم برداری موبایل می دهد. شرکت «Dxo Mark» هم که پروردگار جنجال در حوزه ی آنالیز و آزمایش دوربین های عکاسی و اخیرا موبایل است٬ اعلام کرده دوربین گوشی «Pixel» گوگل در بالاترین رده از نظر کیفیت جای دارد. به هر حال کاربران با یک اسمارت فون کامل طرف هستند٬ اسمارت فونی که یک پرچم دار واقعی است و می تواند کاربران سخت گیر را راضی کند. «پیکسل»‌ گوگل راهکاری را هم اندیشیده و در جعبه ی خود دانگلی را قرار داده تا کاربران «iPhone 7» مستقیم و بدون هیچ دردسری به جزیره ی اندروید مهاجرت کنند. بازار گوشی های هوشمند در سال های اخیر بسیار شکل جدی تری به خود گرفته و هر روز شاهد عرضه ی اسمارت فون هایی جدید تر و با قابلیت هایی قوی تر هستیم٬ همین موضوع باعث سخت تر شدن انتخاب برای خریداران شده است. گوشی هوشمند «پیکسل» گوگل تنه به تنه ی «iPhone 7» می زند. پرچمداران دیگری مانند «Sony Xperia XZ» ٬ «HTC 10» ٬ «Samsung S7» و «LG V20» نیز می توانند انتخاب هوشمندانه ای برای خریداران باشند. گوگل برای معرفی «پیکسل»‌ تیزر کوتاهی ساخته است:

 

 

حسام خامنه زاده مدیریت استودیو انار را برعهده دارد. عکاسی را حرفه ای دنبال می کند و عکاس استودیو انار است. او کارگردانی چند فیلم کوتاه را نیز در کارنامه ی هنری خود داراست. علاقه ی او به تکنولوژی و گجت های هوشمند او را پیگیر اخبار این حوزه نموده است. کریستوفر نولان، ران هاوارد و سیدنی لومت٬ محبوب ترین کارگردانان او هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *