جفت شش ماکروسافت در عرصه ی تکنولوژی

513922-capture1234

دیشب طی مراسمی و در نیویورک ماکروسافت از جدید ترین دیوایس ها و خدمات خود پرده برداشت. خدمات بسیار جذابی که از ماکروسافت انتظار می رفت. آپدیت جدید ویندوز ۱۰ تحت عنوان “Creator’s Update” چند اتفاق جدید را در حوزه ی تکنولوژی رقم خواهد زد. Virtual Reality ٬ Social Networking و ۴k Gaming از مهمترین اتفاقاتی هستند که باید در بروزرسانی ماکروسافت برای ویندوز ۱۰ منتظرش باشیم. ماکروسافت دست پر آمده بود، دیوایس هایی بسیار قدرتمند که هدفش کمک به الهام بخشیدن انسانهاست. ماکروسافت اولین “All In One” خود تحت برند “Surface” و با نام “Surface Studio” را معرفی کرد. غولی بی شاخ و دم در زمینه ی تکنولوژی که در عین توان عملکردی بالا ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد. از آنجایی که روح برند “Surface” بر پایه ی نوآوری پایه گذاری شده، در این محصول فوق العاده نیز شاهد نوآوری جذابی هستیم. صفحه نمایشی که تقریبا با سطح میزتان موازی میشود و تجربه ی کاربری بسیار جذابی را رقم میزند. همچین ماکروسافت در کنفرانس دیشب به معرفی گجت جدیدی نیز پرداخت که از آن به عنوان “Surface Dial” نام برده می شود. زبان ورودی جدیدی که کمک شایانی به ساده تر شدن پروسه ی خلق برای کاربران سرفیس را به همراه دارد. ویدیویی درباره ی “Surface Studio” را ببینید تا متوجه جادوی جادوگران ماکروسافت شوید:

 

 

انتظارات از ماکروسافت بالاست. با وجود نوپا بودن برند سرفیس در مقایسه با رقبا، این برند به خوبی جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده است. عملکردی مناسب با وجود نوآوری هایی که نمیتوان به سادگی از آنها گذشت. امکاناتی که معنای تبلت و لپ تاپ را به هم زده و پیشنهادی جامع به کاربرانش ارائه داده است. قبل از ادامه ی ماجرا نگاهی به ویدیوی سال پیش برای “Surface Book” و “Surface Pro 4” می اندازیم:

 

 

 

ماکروسافت برای بهبود “Surface Book” تغییر ظاهری خاصی نداده و روی سخت افزار آن تمرکز کرده است. توان پردازشی دوبرابری “Surface Book i7″، افزایش حافظه ی RAM به میزان ۳۲GB، پردازنده ای قدرتمند تر و از همه مهمتر افزایش ۳۰% ای ظرفیت باطری (حدود ۱۶ ساعت) مهمترین تغییرات جدیدترین نت بوک ماکروسافت است. به نظر می رسد ماکروسافت شمشیرش را از رو بسته، رویایی که به حقیقت می پیوندد: توان پردازشی جدی همزمان با وزن کم و قابلیت حمل پذیری بسیار بالا. ویدیو زیر، معرفی “Surface Book i7” را از دست ندهید:

 

تیم اجرایی ماکروسافت دیشب کولاک کرد. مدیریت بسیار منسجم ساتیا نادلا و رهبری هوشمندانه ی او٬ ماکروسافت را به اوج قله حوزه ی تکنولوژی برگردانده است. اصطلاح “Game Changer” در خور عملکرد چند ساله ی اخیر ماکروسافت است. هرچند نبود گوشی هوشمندی با برند سرفیس که با اکوسیستم ماکروسافت همخوانی داشته باشد کاملا احساس می شود اما عدم معرفی اش را نویدی برای قدمی محکم تر در مارکت اسمارت فون ها تلقی می کنیم. ماکروسافت جفت شش آورده، اقبال بسیار بالایی که از محصولات سرفیس صورت گرفته٬ عرصه را برای رقیب اصلیش اپل، بیش از پیش تنگ نموده است. امکاناتی وسیع، عملکردی بالا، طراحی فوق العاده زیبا دیگر حرفی برای گفتن نمی گذارد. در انتها خلاصه ی ویدیویی از آنچه در کنفرانس ماکروسافت گذشت را به تماشا مینشینیم:

 

 

 

عکس هایی از آنچه که در مراسم دیشب ماکروسافت اتفاق افتاد:

حسام خامنه زاده مدیریت استودیو انار را برعهده دارد. عکاسی را حرفه ای دنبال می کند و عکاس استودیو انار است. او کارگردانی چند فیلم کوتاه را نیز در کارنامه ی هنری خود داراست. علاقه ی او به تکنولوژی و گجت های هوشمند او را پیگیر اخبار این حوزه نموده است. کریستوفر نولان، ران هاوارد و سیدنی لومت٬ محبوب ترین کارگردانان او هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *